دوستت دارم

تنهـــــــــــــــــا تريــن تنهـــــــــــــــــا!

گريــــه ام ميگيرد وقتــــى ميبينم كســى كه همه ى دنيـــاى من بود منت ديگرى را ميــــكِشـــــد

 

 

می نویسم از تو !

از توای شادترین ، ای تازه ترین نغمه ی عشق...

تو که سرسبزترین منظره ای ،

تو که سرشارترین عاطفه را نزد تو پیدا کردم  !

و تو که سنگ صبورم بودی ؛

در تمام لحظاتی که خدا شاهد غصه و اندوهم بود...
 
من شباهنگام آن دم که تورا نزدخودم میبینم

 بهترین آرامش، برترین خواهش واحساس نیازدردلم می جوشد...

روزهامیگذرد!

عشق ماروبه خدایی شدن است ،روبه برترشدن ازهرحسی

که دراین عالم خاکی پیداست

دوستت می دارم از همین نقطه ی خاکی  تا عرش

دوستت میدارم از زمین تا به خدا



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:,ساعت 7:42 PM توسط نگین|


آخرين مطالب
» باز
» از تنها بودنم
» بلا
» دلم میخواد
» عکس های زیبا
» خسته ام!
» چرا دیره!
» خاطره ها
» A
» گاهی
» خواب
» تو را من دوست میدارم...
» تولد
» به کجا!
» اوکجاست
» A
» برای تو مینویسم که میدانی